FÅ FLERE TRÆNERE BLANDT JERES EGEN STYRKE!

REDUCER UNDERVISNINGSTIDEN (TRÆNINGSTIDEN) AF 'RESERVEN' OG GØR TRÆNERNE MERE KOMFORTABLE.

JEG TILBYDER GRATIS TRÆNING AF EKSTRA SUNDHEDS-FAGLIGT PERSONALE-TRÆNERE (tr), DER SKAL TRÆNE RESERVEN.

KONKRET: 8 timers trænerkursus – m...

BLIV DEN LEDER I DAG, SOM DU ALTID SELV HAR ØNSKET DIG.

Hvordan kan du spille gode kort til DINE medarbejdere?

Små skridt kan gøre en stor forskel.

Sig tak for- og anerkend deres indsats.

Vær ydmyg, lyt interesseret og stil åbne spørgsmål.

… et anerkendende smil gør undervæ...

March 8, 2020

UNDGÅ 'SVINGDØRSUNDERVISNING' – OG LIGE SÅ FORSKELLIGT, SOM ANTAL ANSATTE

… led hellere efter mere EQ* end IQ, hos medarbejdere der skal præge nye i job/erfarne medarbejdere (trænere-ledere-coaches-mentorer).

EQ´er, begår sig lettere socialt og de er gode til at læse and...

HUSK, NOGLE GANGE BEDER DU DINE TRÆNERE OM AT GØRE DET, FLERE AF DINE LEDERE END IKKE SELV PRÆSTERER – AT INSTRUERE.

About leadership - Erfarne ledere og resursestærke medarbejdere skal fra begyndelsen, selv være med til at forme en ny adfærd. Det betyder, at medarbejde...

SITUATIONSBESTEMT LEDELSE (SL) er en ledelsesform, der tager udgangspunkt i det enkelte menneske, ud fra filosofien om at vi er lige så forskellige som der er antal medarbejdere.

Derfor skal din ledelses-strategi naturligvis også være forskellig. Ved at tilpasse en lede...

Coaching

STIL EFFEKTFULDE OG FORPLIGTIGENDE SPØRGSMÅL

Mange oplægsholdere stiller ofte følgende spørgsmål, til deltagerne efter et oplæg:

– ’Er der nogen der har spørgsmål’?

Denne spørgeform resulterer lige så ofte i, at der ingen spørgsmål er.

Spørg i stedet som eksempel s...

Det er her du skal begynde.

Målet er at skabe et sikkert og godt arbejdsmiljø, der baner vejen for løbende forbedringer. Daglig irritationen skal fjernes, ved at fjerne spildet. Disse bestræbelser skal give en bedre kvalitet og øget produktion, med reducerede omkostning...

Herunder, eksempel på beskrivelse af de første punkter
 

Til hvert punkt, er udarbejdet job-opdelings-ark (JOA), der er detaljeret beskrivelse af hver arbejdsproces (HVEM_HVAD_HVORFOR

Første sider, af et flere-siders dokument, der i generelle vendinger og TRIN FOR TRIN,...

Virksomheder der har succes, har for eksempel benyttet lean-afdelingsmedarbejderne, der som gæst, overværer (proceskonfirmerer) morgenmøder.

Formålet må selvfølgelig være, at høre om der er noget (tales om noget), som deltagerne ikke selv hører – og målet må være, efter...

Gode relationer er afgørende. De er en forudsætning for et effektivt samarbejde, der kan føre til bedre udvikling og hurtigere løsninger.

Det er om at opbygge tillid og det gøres ikke over én samtale.

At opbygge hurtig tillid, gøres bedst ved at udvise en grad af ydmyghe...

Please reload

Udvalgte blogindlæg

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Seneste blogindlæg

March 10, 2020

February 3, 2020

January 30, 2020

January 20, 2020

Please reload

Arkiv
Please reload

Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

© Copyright - All rights: thraneconsulting.dk

+45 5230 7204

thrane@t-c.dk
www.t-c.dk