A3 - Beskrivelse af et projekt / Intern markedsføring


En A3 er navnet på en papirstørrelse, der i denne her form, kan anvendes til intern markedsføring.

Den skal på afstand, KORT og PRÆCIST kunne fortælle om et projekt.

LÆSER DINE MEDARBEJDERE JERES INTRANET? – HVIS IKKE, SÅ BRUG A3!

En A3, kan have 3 forskellige faser:

1) Forslag

2) Problem

3) Status

A3, SKAL KUNNE FANGE DIG PÅ LANG AFSTAND og være levende. Den må gerne skives i populær form, i korte fraser, med lidt provokerende udsagn og med foto.

TEKSTEN I A3, SKAL RAMME MEDARBEJDERNES EGNE UDSAGN – DET DE ØNSKER.

På A3én skal stå navne på en styregruppe, der som minimum skal være ØVERSTE LEDER, en DRIVER og FÅ ’rette’ involverede.

HUSK HVEM I SKRIVER TIL og henvis til yderligere dybereliggende information, til dem der overvejende er auditivt-digitalt-orienterede (denne gruppe menes at være overvejende længerevarende uddannede mennesker, der er i stand til, gennem læsning, at sætte sig ind i mere komplekst stof og samtidig, ønsker sig en logisk forklaring og sammenhænge i et projekt).

Udvalgte blogindlæg
Indlæg kommer snart
Bliv hængende...
Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon

© Copyright - All rights: thraneconsulting.dk

+45 5230 7204

thrane@t-c.dk
www.t-c.dk