A3 - Beskrivelse af et projekt / Intern markedsføring

 

En A3 er navnet på en papirstørrelse, der i denne her form, kan anvendes til intern markedsføring.

 

Den skal på afstand, KORT og PRÆCIST kunne fortælle om et projekt.

 

LÆSER DINE MEDARBEJDERE JERES INTRANET? –
HVIS IKKE, SÅ BRUG A3!

 

En A3, kan have 3 forskellige faser:

 

1) Forslag

 

2) Problem

 

3) Status

 

A3, SKAL KUNNE FANGE DIG PÅ LANG AFSTAND og være levende. Den må gerne skives i populær form, i korte fraser, med lidt provokerende udsagn og med foto.

 

TEKSTEN I A3, SKAL RAMME MEDARBEJDERNES EGNE UDSAGN – DET DE ØNSKER.

 

På A3én skal stå navne på en styregruppe, der som minimum skal være ØVERSTE LEDER, en DRIVER og FÅ ’rette’ involverede.

 

HUSK HVEM I SKRIVER TIL og henvis til yderligere dybereliggende information, til dem der overvejende er auditivt-digitalt-orienterede (denne gruppe menes at være overvejende længerevarende uddannede mennesker, der er i stand til, gennem læsning, at sætte sig ind i mere komplekst stof og samtidig, ønsker sig en logisk forklaring og sammenhænge i et projekt).

 

 

 

 

Please reload

Udvalgte blogindlæg

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Seneste blogindlæg

February 3, 2020

January 30, 2020

January 20, 2020

Please reload

Arkiv
Please reload

Sorter efter tags